Utazás

Las Vegas (USA)

Sziasztok 🙂 Megmondom őszintén, Las Vegasba kicsit előítélettel érkeztem, mert megvolt bennem a kialakult kép a “bűn” városáról. De ez totál megváltozott. Igen, minden csilli- villi, de valahogy mégis megvan a saját kis hangulata, ami magával ragad 🙂

Las Vegasban kocsit béreltünk 3 napra, mert gyönyörű nemzeti parkok veszik körbe ( ahogy már írtam Grand Canyon és Death Valleyról 😉 ), amiket mindenképp meg akartunk nézni. Már ahogy leszálltunk, a reptér tele volt játékgépekkel, hát igen, ez Las Vegas 😉 Direkt a „belvárosban” foglaltunk szállást, hogy közel legyünk mindenhez. Napközben kirándultunk, este meg mentünk felderíteni a várost 🙂 Vicces volt, mert azt vettük észre, hogy már két napja Vegasban vagyunk, de még a várost magát nem láttuk, mert a kiruccanások fontosabbak voltak, ezért gyorsan belehúztunk a városnézésbe. Természetesen megnéztük Las Vegas jelét, azt nem lehet kihagyni, hogy azzal fényképezkedjünk 😉 A kedvencünk persze a szökőkút volt a Bellagio hotelnél, ami fél óránként zenél és táncol a víz, annnnnyira szép 🙂 Máté teljesen oda meg vissza volt, mert ott szokott lenni a pokervilágbajnokság és ő imád pokerezni, mondta is, hogy majd haverokkal visszajön Vegasba játszani 😀 Természetesen mi is bementünk szerencsét próbálni a játékgépekkel, mert mindig is ki akartam próbálni azt a karlehúzós gépet, Máté szerint félkarú rabló a neve, de én maradok a karlehúzó névnél 😀 Sajnos nem nyertünk, de mikor jöttünk el Vegasból a reptéren játszottunk egyet és nyertünk 20 dollárt 😉

Mindenkinek ajánlom Vegast, aki valami kicsit másra vágyik 🙂

Boldog új évet mindenkinek!!!

A Vegas jel 😉
Az októberi lövöldözés áldozataira emlékeznek.
Cukker kis társunk a három nap alatt 🙂

A bolt, ahol mindig bevásároltunk, tök jó bio dolgok is vannak itt.
A bolt belülrôl

Yeah, Vegas baby 😉
A táncoló szökôkút a Bellagio hotelnél